Wednesday 25 January 2012

JANGAN PERASAN SORANG LHA PEREMPUAN

|Assalamualaikum|
hye semua :) hari nie iefaa rse iefaa terpaksa menyumpah dekat seorang betina niee ,,
betina nie bernama | syiera ! HAH! nampak tak ? |
mesti korang semua tertanyatanya kenapa iefaa marah gila gila dekat dia kan ?
KESALAHAN YANG DIA TUDUH DEKAT IEFAA :_
*dia kater iefaa meniru gaya dia berjalan , bercakap , berpakaian
*dia kater iefaa rampas pakwe dia .. hello betina aku pun ade pakwe sendiri lha , kau ingt balak kau okey sangadd ? blah la weii !
*dia kater iefaa bawak mulut pasal peribadi die..takderkeje aku nak citerpasal kau kat kawan-kawan yang laen , kau je macam tuhh mulut bau LONGKANG !
*dia kater iefaa RAMPAS kawan baik dia .. macam dah takda orang lain yang aku nak buat dia jadikan kawan aku .. SENGAL BEBENOR ! grr --"


disebabkan marah nie tahap tertinggi , iefaa nak upload gambar die yang CANTIK tuh !





yeah , sekarang rase puas bila dah bgtau semua ,
nanti iefaa post lagi yer ..
Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment


ENTRI AKU HIDUP AKU ;)