Thursday 15 March 2012

Cuti Sekolah

hey guys :)
mesti sekarang korang semua tengah sibuk bercuti kan ?
hoooo-.-'' untung laa , cuti kali ni aku tak pegi mana2
pun , huhhhh duduk rumah siapkan homework then bila waktu
petang pegi main dengan kawan-kawan , malam pulak layan twitter:(
ohmaii ! sedih nyer laaa , tapikan aku rasa cuti kali ni skejap sangat.
potpetpotpetpotpet dah hari khamis dah , oh maii -.-'' aku lebih
rela duduk rumah buat homework daripada pegi sekola jumpa dengan
kawan-kawan yang sumbat.dah laa kelas aku selalu takde elektrik .
menyedihkan btoi , berpeluh-peluh aku belajar-.-'' sabar je laaa
tapikan bila dah lama-lama dalam kelas takde laa panas sangat , hohoho ^O^
lagipun kalau pegi sekolah mesti aku akan gaduh dengan kakak form 2 yang
sumbat2 -.-'' dah besar pun nak gaduh lagi kan ? hoo-.-'' tak matured langsung.
eleh lagipun derang yang carik pasal bukan aku , derang ingat derang bagus kott
buat debe-debe gituh , eeerrghh-.-'' nampak gedik adelahh weh . aku btoi2
berharap dia berubah :)

TerimaKasih :)













No comments:

Post a Comment


ENTRI AKU HIDUP AKU ;)