Saturday 10 March 2012

HANG OUT :)

malam tadi aku hang out dengan cousin-cousin aku ,
best hang out dengan derang , first kitaorang pegi
jalan-jalan je tengok apa yang patut dibeli then kitaorang
pegi melantak dekat MD , hoooo-.- legaa dapat
melantak , pastu pegi tengok wayang citer adnan sempit II
, best citer tuh boleh pecah perut aku and cousin-cousin aku
gelak , lepas tengok wayang kitaorg pegi beli cover telefon
baru , hahaha sumpah cun cover iphone aku , terima kasih
laa untuk cousin aku sudi belanjaa , lepas habeh bershooping
kitaorang pegi bergambar sakan , hahaha sumpah lawak bila
tengok balik gambar-gambar kitaorang hari tuh :) semua buat
muka sengal , lalalalala~
*disebabkan internet terlebih laju aku tak boleh la upload gambar-
gambar tuh , sorry yer lain kali aku upload :)

terimakasih :) 

No comments:

Post a Comment


ENTRI AKU HIDUP AKU ;)